Tsubame 's blog ~ Sho Sakurai ~

2012年10月18日星期四

2012年 10月 18日「 VS嵐 」特別篇『 Bet de 嵐 』

( 以下是 Yahoo ! blog 時期 post 出的的 日誌 )


フジテレビ  ( Fuji TV )
VS
VS 特別篇 Bet de  
19 : 00 ~  19 : 57

Better Guest  : 阿部 寛 , YOU , 土田晃之 , 柳原可奈子 ,
                        ミッツ ・ マングローブ  ( Mitz Mangrove )


相隔了半年 ,
2 次的「 Bet de  」

而我亦係相隔左 2 個半月 ,
打「 VS 」了 .

今次   . . .  我其實係睇 LIVE ,
睇 LIVE 個陣 ,
我已經 由頭笑到尾
!
再睇 !
都仲會笑到肚痛  . . .




第一回合計算機計數


翔君 ~ ~ ~ ~ ~
忍唔住要講呀 ~ ~ ~ ~ 「 你好靚仔呀 ~ ~ ~ ~ ! !


第一代天之聲 伊藤さん「 看來 二宮 ( 計數 ) 好得 」,
ニノ
「 沒錯呢 ! 要用一句來說的話
        『 我係好喜歡 " 錢 " 的 』」


(  . . . . . .   ニノ , 我知道呀 !  我都係喎  ^ ^ )


翔君「 每年你一定會做的 " 那個 " 」
ニノ 「 整理收據 」


嘉賓第一次予想時   . . .  = 全 ニノ
點知 , 嘉賓 Mitz 先生 ( 小姐 / 女性裝扮 藝人 )  俾 相葉さん  同 潤君 講多幾句 ,
就轉
  . . .  ,
Mitz 先生「 ( 他 ) 是我 在他出道之來 ( 睇好 ) 的 直覺
!

變了 翔君 ! !


翔君 唔知做乜 ? ?

講了一次「 請相信我 !
然後 , 另轉頭   . . .  「 無論如何  .  . .  我是  . . .  
( 停左一停   . . .   )
再望向 Mitz 先生 再講多一次「 請相信我 !


1 Round  5 位數字 」


翔君 第一個計好 兼 無錯 ! !


 2 Round  「 6 位數字 」


當 4 位計緊個陣 ,
天之聲 好衰咁講「 
相葉 早已消失左相葉 聽到之後即刻笑著回應「 你唔駛特登講架 」

翔君 再次第一個 計好 亦無錯 ! !


2 Round  Out 出局 的是 智君 ,
當大家已計完 ,
佢仍然繼續計
  . . .

潤君「 你 " 下爬 " 突出來呀

翔君 聽到後  . . .   大笑


此時 翔君 的『 小表情 』  . . .


第 3 Round  「 7 位數字 」


翔君 再再次第一個 計好 亦無錯 ! !


最後 Round  「 7 位數字 」 ( 有減數 )

2 位都好緊張   . . .  ,
但 2 位 緊張 嘅 表現好唔同

( 其實 , 當時我睇都 好 超 級 緊張 架  )


翔君 的『 一臉緊張 』『 一臉 ( 被人 ) 弄得 " 偷笑 " 起來 』
好可愛呢
! !


我想話   . . .

翔君 就係 按錯左『 第二項 』的數字 ,
2501743  ,
翔君 按左 2500174 ,
所以 , 第一次『 總數 』係 錯 !


呢下計錯 , 翔君 激動得 " 彈起身 "


不過 , 最後 翔君 再次第一個 計好 亦無再錯 ! !


翔君 ! !
好型呀 ! ! !



翔君
「 我是用『 按下計算機鍵的節奏 』作為策略 」的 .

點知 智君 聽到 翔君 咁講之後  . . .
「 那個 , 我都係用呢個方法架 !
跟住
翔君 立即面向 智君 ,
智君
就好 " 得戚 " 樣子   . . .  

( 笑 " 史 " 我啦 ! ! !
 )


( 字幕 )  點解會輸 ?



2 回合   「 獨木舟 對決 」



2 位 要去別的比賽場地 對決 ,
翔君   . . . 
一邊行 , 一邊除西裝外套    . . .    好有型呀 ! !


翔君   . . .   你好 " 作狀 " 呀 ! !


真係 , 見到都覺得  . . .   好凍 ! ! !


ニノ「 實際有無划過 ( 獨木舟 ) ? 」
相葉 先說 翔君 後跟「 沒有 !

潤君「 有無信心 ? 」

依然是 相葉 先說 翔君 後跟 !

( 翔君   . . .  你完全係『 camera 視線 』呀 )





5 子曾經有過「 划艇仔 」的經驗呢 !
まごまご 節目內 ( Fuji TV ) 


智君 覺得 翔君 會嬴 ! !
( 你地 2 位真係呢   . . .    )


ニノ 都認為 翔君 會勝出 ,
ニノ 解釋
「 當 2 位進入 ( 此比賽場地 ) 時 ,
     相葉 所做出來的『 表情 』已經輸左 」


準備


呢 2 個鏡頭   . . .  真係「 超美 」「 超正 」


開始
一開始 , 翔君 的 獨木舟 已經不受控般 ,
撞向
相葉ちゃん ,
之後 , 2 隻 獨木舟 都失左方向  
 . . .


幸好 翔君 之後稍為能控制到 獨木舟


不過 , 之後又撞向池邊 ,
翔君 撞向池邊時的樣子   . . .  自己又笑又大叫    . . .


翔君 和 相葉ちゃん  都各自 " 撞向『 左 』『 右 』兩邊的池邊 " ,
所以 , 2 位都 不得不用手去 划離池邊    . . .


在最後 ,
兩隻 獨木舟 變得接近
   . . .



不過 , 臨到終點前 ,
一直在
相葉ちゃん 稍後位置的 翔君 才 " 跌落水 "   . . .


" " 的擁抱


翔君   . . .
我鍾意你嘅  " 濕 " 髮型


ニノ 怪責 相葉ちゃん 常用『 左手 』撐池邊 ,
而 潤君 亦話 翔君 常用『 右手 』撐池邊    . . .


翔君 一聽到 潤君 咁講 ,就打自己『 右手 』   . . .


3 個回合    潛烏龜

此時 ,
翔君
相葉ちゃん 都換回 西裝 ,
不過 , 可能為免影響錄影進度 ,
2 位 就咁 戴帽便算
  . . .

所以 , 我先至有機會見到 戴帽可愛樣 的 翔君

5 位 實在 相處左太多年啦 !
翔君
就連 智君 玩「 潛烏龜 」時所做的『 少動作 』都一清二楚 ,
實在
 ・・・  太好笑 嘅同時 ,
其實 , 都對 4 子 對
智君 的『 非常了解 』而感動的   . . .


( 呢 part , 我真係被 翔君 逐一解說 智君 的『 少動作 』而笑到呢   . . .
  個肚真係痛架
   . . .   )


翔君   . . .
「 要注意 智君 鼻子 的 " 動作 " 呢 」


翔君   . . .
「 好希望有台攝影機 " 影住 " 大野 的 鼻子 」

結果
 . . .   真係影住 ! ! !



除左 翔君 ,
ニノ
潤君 都太了解 智君 的『 一說謊時的小動作 』啦 !
最後 ,
智君 不負眾望   . . .

輸左 ! !

翔君 我地係度有見到
    . . .  
對於那個 大野さん 係 攞到 JOKER 時的反應 ,
     所以 , 好希望 大野さん 到左 ( 節目 ) 播放時一定要睇
!




最後回合  「 吹箭

呢位 小朋友 一聽到「 吹箭 」就立即 " 鼓起腮子 " 」,
小朋友 ! 小朋友 !
你嫌自己塊面珠未夠 " 脹 " 呀 ? !

之後 , 又 " 抿 " 咀   . . . 


全員對決


呢個回合 ,
無嘉賓向
翔君 投注呢 !


1 Round

「 5 m 」第一次 " 吹箭 "


翔君 「 失敗 」


「 5 m 」第二次 " 吹箭 "


翔君 「 成功 」


 2 Round
「 6 m 」第一次 " 吹箭 "


翔君 「 成功 」


 3 Round
「 7 m 」第一次 " 吹箭 "

翔君 「 失敗 」
所以 , 再來 翔君 要再 " 吹箭 " 第二次


翔君 「 失敗 」


翔君   . . .   看來好失望呢 !


Leader    . . .   叫你同佢一齊坐呀 !


我注目點去左「 觀眾席 」呢 ! !

雖然 , 2 位 有啲嘈  (^ ^ ; ; ;)


小朋友 睇到 『 八字眉 』




節目最後部分 ,
如果『 女扮男藝人 』Mitz 先生 ,
" 吹箭 "  中左汽球 ,
就會有 翔君  同佢去 新加坡
  . . .


此時此刻   . . . . . .    好驚 !


好彩咋 ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ! ! !

Mitz 先生   . . .  吹唔中呀 ! !



所以 , 小朋友 先可以放心咁 " 得戚 " 大叫 

残念 ~ ~ ~

終わり